📅 Afspraakbeleid
Afspraken maken: telefonisch, per e-mail of online.
Annuleren: minimaal 48 uur van tevoren doorgeven. Laat het ons op tijd weten als u een afspraak niet kunt nakomen. Zo voorkomt u dat de kostbare tijd van uw behandelaar verloren gaat. Bij te late afzegging kunnen kosten in rekening worden gebracht.
Te laat komen: behandelingen kunnen worden ingekort of verzet; kosten blijven mogelijk voor u gelden.
💳 Betalingen en kosten
Tarieven worden vooraf besproken en zijn conform de NZA (Nederlandse Zorgautoriteit) tarievenlijst.
Betaling (indien u b.v. geen aanvullende verzekering heeft) kan via pin aan de balie of verloopt direct via Infomedics.
Niet-betaalde behandelingen worden doorgegeven aan een incassobureau.
🏥 Verzekeringen
Wij hebben contracten met de meeste zorgverzekeraars.
Onze facturen worden verwerkt via Infomedics, en worden rechtstreeks aan de patiënt gedeclareerd.
Controleer altijd uw verzekeringspolis voor eventuele vergoedingen.
🔒 Privacy en gegevens
Uw gegevens worden verwerkt volgens de AVG.
Persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor medische en administratieve doeleinden.
🧑⚕️ Patiëntverantwoordelijkheid
Volg de instructies van onze tandartsen en mondhygiënisten op.
Meld veranderingen in uw gezondheid (bijv. medicatie, ziekte, zwangerschap).
Zorg voor een goede mondhygiëne thuis en geef klachten direct door.
🛡️ Mondzorgproducten
Gebitsbeschermers, bleekproducten of andere hulpmiddelen worden alleen verstrekt op advies van de tandarts en onze tandprotheticus.
Zelfmedicatie of ongeautoriseerd gebruik kan schadelijk zijn.
⚠️ Klachten
Meld klachten bij de praktijkmanager of tandarts.
Wij zorgen voor een snelle en correcte afhandeling volgens de KNMT-richtlijnen.
📌 Slotbepaling
Mondzorg de Watertoren kan dit reglement aanpassen.
Het actuele reglement is altijd beschikbaar bij de balie en op onze website.
Mondzorg de Watertoren is niet verantwoordelijk voor eventuele type en/of schrijf fouten in het reglement of andere publicaties.
Dit reglement en de inhoud ervan kunnen juridisch niet worden aangesproken; het dient als informatieve leidraad voor patiënten!
🏥 Verzekeringen
🔒 Privacy en gegevens